Salı, Temmuz 29, 2008

Tübitak Erken Çocuk Kitaplarımız


Pratik Anne'nin önerisi ile bi koşu aldırdım Anna Milbourne'nin kitaplarını. Tübitak Erken Çocuk Kitaplığından. 5 tanesini bulabilmiş Apo ama 5 tane daha var. Ben hepsini çok ama çok beğendim. Sinan da resimlerine ve hikayelerine hemen daldı.

Ben bu kitaplarda anlatılan şeylerin çoğunu bilmiyorum arkadaşlar! Küçücük yengeçlerin adı pagurmuş, boş deniz kabuklarının içinde yaşarmış, kurbağalar meğersem tüm kışı uyuyarak geçirirmiş!! Bi tek benim mi çocukluğum ve dolayısı ile yetişkinliğim cehalet içinde geçmiş geçiyor, yoksa bizim nesil hep mi böyle? Neyse, ben arayı çok hızlı kapatıyorum valla. Torunlarım olmaya herşeyi sular seller gibi biliyor olacağım ve onları çok ama çok etkileyeceğim:)

Tübitak Erken Çocuk Kitaplığının her kitabı güzel fakat alırken dikkat edin nokta birleştirmeli bir serisi var. Bana çok karışık geldi ve Sinan için henüz erken olduğunu düşündüğümden kaldırdım o kitapları. İşte bizde olanların tamamı:



1001 Minik Hayvanı Bulun ennn favorim. Sayesinde böceklere isimleri ile hitap edebileceğim artık.

2 yorum:

zerrin dedi ki...

semiramis bilsen ben de ne cok sey ogrendim cizgi filmlerden..lotusun tohumunun 2000 yillik oldugunu kirpilerin kis uykusuna yattigini.

sena dedi ki...

odalar kitaplaren önemlisi sen muhteşemsin:)
nası bi anne oldun sen yaa öğretmen olan ben senin sayende başarıdan başarıya koşuyorum:)