Salı, Temmuz 29, 2008

Çocuk Odası

Ev düzenlemesine devam. Anladım ki evde Montessori'nin belirlediği şekilde düzenleme yapmaz isek, aktiviteler falan suya yazı yazmak gibi bişey oluyor. Hepsi sanki daha tamamlanamadan puff! havaya gidiveriyor. Adımları sırasıyla atmak, bir sonrakine geçmeden attığın adımı tamamlamak... Böyle ilerlemeye çalışıyorum. İlk adım çevreyi düzenlemek, ilk düzenlenecek çevre çocuk odası. Bakın bakalım ne hale getirdik Apo ile beraber. Öncesini de fotoğraflasam iyiydi ama unutmuşum.




Odanın bu sabah itibari ile aldığı şekil böyle. Ama ayrıntılar var tamamlanacak. Yapar yapmaz paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Sırada mutfak, kiler, banyo ve salonda yapacak olduğumuz düzenlemeler var.

Yatak, masa-sandalye, raflar IKEA'dan.

3 yorum:

zerrin dedi ki...

cok guzel olmus..bol aktiviteli gunler

Aslı. dedi ki...

gercekten guzel olmus,ellerınıze saglık.
odada yaptıgınız aktıvıtelerıde eklersınız dıye beklıyoruz bızde

Pratik Anne dedi ki...

Semiramis,
Cok guzel olmus. Ellerine saglik. Sinan ve Civan bir odada mi yatiyorlar. Ben de oyle istiyorum. Kimilnaz simdilik bizim odada. Nasil idare ediyorsun? Yatma saatleri ayni mi? Beraber dalabiliyorlar mi? Gece uyandiriyorlar mi birbirlerini? pratikanne@gmail.com a da yazabilirsin cevabini. Veya yeni bir post yaz. En guzeli.