Pazartesi, Haziran 23, 2008

Kitaplığımız geldi!



İşte yeni kitaplığımız. İçine de yeni aldığımız kitapları koyduk. Keyfimiz gıcır.
Değişimi anlatabilmeme imkan var mı bilmiyorum. Önce Sinan'dan başlayayım.

Yeni kitapların da etkisiyle artık tam bir kitap kurdu oldu Sinan. Alıyor, inceliyor, evriyor, çeviriyor... "Bunlayı tekyay yeyine koymamıj lajım" diyerek kitapları sürekli düzeltiyor.
Hem öğlen hem akşam uykusundan önce en az bir yarım saat kitap okuma saatimiz var artık.
Ve artık biz kitap okurken yatıyor ve dinliyor! (Gerçi bu direk kitaplıkla ilgili bir gelişme olmayabilir. Biraz "baba hötü" etkili oldu sanırım) Bu dün yaşadığımız son dakika gelişmesi. İmkanı yok dinlemez, resimlere bakarak sürekli kendi bişeyler anlatır, senaryolar yazar, dolayısıyla bir türlü uyumazdı. Ve biz de karıkoca ne insana okutuyor, ne de uyuyor diye sinir olurduk. Uyku öncesi kitap okuma olayını hiç gerçekleştiremeyeceğimizi sanmıştım. Ne mutlu ki yanılmışım:)
Civan ise beni iyiden şaşırttı. Sürekli bizim kitaplığımızda ulaştığı her rafı altüst ve yerlebir eder, onlara ayırdığımız rafın dışındaki kitaplara dokunmamasını söylediğimde ise önce o rafı indirir, sonra sıradan devam ederDİ. Evet, artık yapmıyor, çok özeniyor kendi odalarındaki kendi kitaplıklarından kitapları alıp tekrar koymaya, açıp okuyomuş gibi parmaklarını sayfaların üzerinde gezdirmeye.



İşte bunlar da yeni kitaplarımız. Bu değişimde kitaplarımızın süper olmasının da etkisi var mutlaka. Enkidu Yayınlarının kitapları tek kelime ile MUHTEŞEM. Hayatımda gördüğüm en şahane kitaplar diyebilirim. Henüz yalnızca 6 kitap çıkarmışlar, ben 5ini aldım ve hepsini çok beğendim. Fotoğrafta görünen 4 kitap 3-6 yaş. Bir tanesi ise daha büyükler için, ama onu da koydum kitaplıklarına. Çizimleri gerçekten çok güzel. İlk Radikalde Nur Çintay'ın bu yazısında okumuş ve çok merak etmiştim. Onca övgüyü gerçekten hakediyorlar.
Bir de Tübitak Erken Çocuk Kitaplığından aldım bazı kitaplar ama çoğu nokta birleştirme çıktı. İyi incelememişim:( Ama Kültürlü Kurt ve Büyüklükleri sevdik. Yaani Enkiduların yanında lafı bile edilmez bunların ama... Başka 1-2 kitap daha var, onların lafını etmiyorum görüyorsunuz.
Yeni kitaplar ve kitaplığımızla çok mutluyuz. Kitaplar yerlere atılıp üzerine basılıp geçilmiyor artık. Nazikçe inceleniyor. Ne diyim ya? Düzen gibisi yok. Düüüü zen, sen bi zim, her şe yi miz sin!
Kitaplığımız http://www.e-noper.com/asp/listgroup.asp?group=MBK
Kitaplarımız http://www.imge.com.tr/


Şimdi sıra nede??
Böyle raf istiyoruuuuuuuuuum!

7 yorum:

уαѕємin... dedi ki...

hayırlı olsun kitaplığınız gerçekten çok güzel

çocuklar en ufacık değişimi anında farkedebiliyorlar herşeye onların gözünden bakmak gerekiyor sanırım

sevgiler

KEO dedi ki...

Semiramis harikasın!Güle güle kullansın minikler yeni kitaplıklarını ve annelerinin onlar için çırpınarak yaptırdığı/yaptıracağı diğer materyallerini...

gezencezve dedi ki...

merhaba
sık sık sitenizi ziyaret ediyorum yeni bir şeyler yaptınız mı diye...
çocuklarla gün içinde yaptığınız aktiviteleri de yazsanız ne mutlu olurdum...

Adsız dedi ki...

bence de kitaplık çocuklarda çoook işe yarıyor.Ada bebekliğinden beri kitap karıştırmayı,kataplara bakmaya bayılan bir çocuk.Ben de bu hevesi için ona kitaplık yaptırdım.Sizinki gibibirşey ama ben burada hazır bu şekilde bulamadım ve sağolsun dedmiz bize yaptı.Yaklaşık 1 sene olacak ve o zamandan beri kitaplarımız düzenli,daha bir özen gösteriyor.Kitapçıya gitmeye de bayılıyoruz.en büyük zevkimiz kitaplarımız ve puzzle larımız.

Iraz dedi ki...

Ne güzel..Bu arada bu raflardan istiyorum demişsin ya, ben dün buna çok benzer rafları eşime internetten gosterdim..o da bunun çok kolay olduğunu, marangoz için dünyanın en basit işçiliği olduğunu söyledi..hani varsa çevrenizde neden olmasın..
Sevgiler..

inciboncuk dedi ki...

bu kitaplığı nereden aldığınızı merak ettim çok güzel güle güle kullanın

Adsız dedi ki...

KİTAPLIKTAN BENDE ARIYORUM NERDEN ALDINIZ ACABA